TicketControl
TicketControl: Modern Jegyértékesítő és Beléptető Rendszer
Intelligens beléptetési megoldásaink
Helyi jegyértékesítés kasszáknál
Online jegyértékesítés
Fizető-automatás jegyeladás
Csökkentse a sorbanállást és vegye le a terhet a pénztárosokról. Innovatív fizető-automatánk egyszerűsíti a jegyek és bérletek eladását, miközben bankkártyát, bankjegyet és érmét is elfogad. Ezzel villámgyors beléptetést garantálhat vendégeinek.
Milyen problémákba ütközhet, ha elavult rendszert használ?
- Korlátozott funkcionalitások a rendszerben.
- Bonyolult, átláthatatlan működés, és a pontos riportok hiánya.
- Biztonsági kockázatokat vállal.
- Használhatósági kérdések merülhetnek fel Önben.
- Egyáltalán nem vagy nem időben kapja meg a megfelelő gyártói támogatást.
- Hosszú sorok, elégedetlen felhasználók.
- Mindenhez ember kell.
- Ügyfeleket veszíthet a hosszú sorok miatt.
- Integrációk és automatizmusok hiánya.
Milyen előnyei vannak a TicketControl-nak?
Miért érdemes a TicketControl-t választani?
Mert végre az Ön kezében a kontroll!
Könnyedén nyomon követheti jegyeladási bevételeit.
Azonosító visszagyűjtése
FacilityControl Pro üzemeltetői webfelület
Tartozás kifizetése
API integráció más rendszerekkel
Teljesen automata kiléptetés
E-pénztárca
Olyan, mint a LEGO, csak kicsit bonyolultabb
Cserébe tájékozottabb, elégedett vendégeket kap. Ugye, megéri?
Hangmodul a be- és kilépési folyamatok támogatására
Online jegyértékesítés
Online, távolról is átláthatóvá tesszük rendszere működését.
Mindig tudhatja, hogy épp hány öltözőszekrény van használatban.
Az online és offline szekrényzárakat egyszerűen nyithatja és zárhatja az óraazonosítók segítségével, amelyek belépőként és elektronikus pénztárcaként is működnek – így elfelejtheti a külön kulcsokat! A szekrényzár-rendszer segítségével könnyedén nyomon követheti a szekrények állapotát, biztosítva, hogy vendégei értékei mindig biztonságban legyenek. Nem beszélve arról, hogy még az elemes, különálló szekrényzárunk állapota is online monitorozható.
Higgye el, beruházása villámgyorsan megtérül: Gyors és zökkenőmentes értékesítés, biztonságos bevételkezelés - ez vár Önre!
A változatos azonosítók akár reklámcélokra is felhasználhatók.
Amit automata eladhat, ne terhelje pénztárosára.
TicketControl szoftverrendszer
Mindig lehet még sikeresebb.
Új modulokkal újabb hasznos funkciókhoz juthat.
Személyre szabott funkciók
Felhasználóbarát felület
Folyamatos frissítések
Facility Control Pro
Zsebében az irányítás.
A Facility Control Pro és a ParkControl integrált együttműködésével gördülékennyé válik a fizetőparkoló rendszer online irányítása, ezzel segítve az üzemeltetést és az élőerő csökkentését.
- Komplett műszaki felügyelet és beavatkozási lehetőségek
- Távoli beavatkozási lehetőség: forgóvilla vagy lengőkapu nyitás
- Azonnali, élő statisztikák és adatok
- Azonnali online adatok, mely által képbe tud kerülni egy vezető a rendszer állapotáról
és a létesítmény helyzetéről azonnal - Support a felületről elérhető
- Kupon generálás
- Automatikus riportok e-mailben
- Felhasználói jogosultságkezelés és kártya kiosztások online
- Automatikus riportok akár e-mailben időzítve
Rólunk mondták
Elégedett ügyfeleink.
Több irodaházunkban is az Anteus biztosította a vállalati beléptető és fizetőparkoló rendszert, melyekhez igénybe vettük a rendelkezésre állási és karbantartási szolgáltatást is. Már a telepítéssel is elégedettek voltunk, a rendszerek pedig az elvárt, magas színvonalon teljesítenek. A folyamatos támogatás, egyedi elképzeléseink megvalósítása és a további fejlesztés ugyancsak elképzeléseink szerint zajlik.
Az Anteus Kft. a komplex megrendelői igényeket is alapos szakmaisággal és példaértékű rugalmassággal oldja meg. Kiemelkedően pozitív volt a velük való eddigi közös munka, mert minden helyzetben a szakmailag megalapozott, megrendelői igényeket maximálisan figyelembe vevő megoldást keresték.
Cégünk szolgáltatásai a legmagasabb minőséget jelentik ügyfeleinknek, így a munkakörnyezetünkkel szemben is hasonlóak az elvárásaink. A lockereinkhez kapcsolódó online szekrényzár rendszer megvalósítja mindazt, amit megújult irodánk egésze is biztosít: kényelmes, rugalmas, biztonságos és kiemelkedő minőségű.
Fizetőparkoló rendszerünk kialakításánál elsődleges szempontok voltak a minőség, megbízhatóság, és a felhasználóbarát, egyszerű kezelés, valamint a készpénzes és bankkártyás fizetési lehetőségek megléte. Ezek alapján az Anteus rendszere mellett tettük le voksunkat, és nem kellett csalódnunk. A folyamatos távfelügyelet és a gyors reakcióidő szintén döntésünk helyességét igazolja.
Az Anteus által biztosított integrált rendszer gondoskodik a vállalati beléptetésről, a munkaidő-nyilvántartásról és egyben a biztonságról is. Igényeink figyelembe vételével folyamatosan fejlesztik, bővítik az alaprendszert. Épp ilyen közös munkát képzeltünk el!